Bonfire

I tisdags gick vi runt på stan en stund och kollade lite affärer. Bland annat Cottage of Sweets där jag köpte alldeles för många Mars och remmar. Efter det åkte vi ner till stranden och gjorde upp en brasa.



Vi beställde pizza till middag och till efterrätt åt vi s'moores som är kex, grillade marshmallows och choklad tillsammans. Gott! : )





Vi kollade på solnedgången också.



Innan solen gick ner såg vi en säl tror jag det var, en del sa att det var en jätte utter :P Jag vet inte, men den var stor som en säl och simmade runt i det grunda vattnet. Sen såg vi även att det fanns en val i vattnet långt där ute. Man såg bara vatten och luft komma när den blåste ut. Stora utblåsningar. Lite kul tycker jag : )

Kommentarer
Postat av: Linso

Hej!



Japp, jag ska åka iväg som Au Pair fast till Boston! Hur länge har du varit i NY?



Linnea

2010-08-21 @ 22:00:35
URL: http://linsoiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0