Måndags äventyr

Idag åkte vi till en strand för att ha picknick och för att titta på sälar och sjölejon. Stranden ligger i ett naturreservat så det finns massor av sälar och annat i vattnet : )



Vattnet var iskallt, jag doppade bara fötterna och var man i för länge så kände man hur det nästan började värka av kylan. Lite synd för annars hade jag gärna badat och simmat i den här grottan : )



Min lunch bestod av sushi idag! Gott.



Vi såg sälar när vi gick till stranden och när vi väl var där så kom det en simmandes i vattnet. Synd bara att det är så svårt att få en bild på dom. Så fort det är chans till en bra bild så har man aldrig kameran framme!





Så himla fint här och det är så trist att det inte går att fånga med bilder. Till China beach åker jag gärna fler gånger : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka mysiga miljöer du hittar alltså!

2010-08-25 @ 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0