Snart så

Julia åker hem till Tyskland nu i oktober och tyvärr : ( åker Merika hem till Sverige redan om ca 2 veckor, så sista gången att träffa henne blir imorrn :(...  Känns väldigt trist att båda åker men speciellt att Merika ska åka. Men men det är ju så det är att vara au pair. Nån gång åker ju alla hem.

Men som tur är, fick reda på idag, kommer en svensk hit till Chappaqua nu i Augusti : ) Och för en vecka sen kom det en svensk till Pleasantville som är ca 5 minuter från mig : ) Så då känns det inte lika ensamt längre! Kan vara kul att ha svenskar att umgås med, och det kommer jag ha nu! Även en ny svensk i en annan stad lite länge bort. Jag var den första i vårt cluster och nu är vi 4 : )

Merika kommer jag se sen i Sverige igen det vet jag ♥ Det är så man får tänka!

Kommentarer
Postat av: Merika

Åh! klart vi kommer ses och umgås i Sverige!

2010-08-10 @ 06:40:53
URL: http://emmamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0