Weekend

Imorgon åker jag och Fanny till San Francisco. Vi har hyrt en bil och så får vi se hur det går. Vi har en gps så det ska nog gå bra : )

Första stoppet ska bli Santa Cruz, där ska vi gå till ett nöjesfält som ligger precis vid stranden



sen ska vi köra vidare. Det tar 3 timmar att åka till San Francisco men vi ska ta vägen längst havet så det kommer bli något längre. Väl i San Francisco måste vi hitta nåt ställe att bo på... Men det ska nog gå bra det med. Vi stannar 2 nätter, det här blir min lediga helg i augusti och det ska bli så skönt! :D

Det jag vet jag vill se just nu är Alcatraz, om det är möjligt att få tag på biljetter



Twin Peaks, som är ett utsiktsställe där man ser det mesta av staden



Sen även Golden Gate Bridge.



Sedan får vi se vad som är värt att titta på längst vägen : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0