09:21

Nu är jag mätt och belåten : ) Har ätit en bagel, och en yoghurt till kvällsmat, så nu blir det att lägga sig i sängen och titta på TV. Det är jätte svårt att veta vilka kanaler som är bra, familjen har typ hundra kanaler. Men nu har jag iallafall fått fram nån scary movie film, det får duga att somna till : )

Jag har pratat med en tjej som heter Rosiana, Rosi. Så nu har vi bestämt att det blir NYC på söndag :D Kul Kul!

Den här bilden har Merika tagit med sin kamera, jag vill med ha en sån. Ska kolla upp priser och så, är ju kanske värt att investera i en sån.





Imorgon börjar jag kl 9 och slutar sen kl 2, så det är en skön dag.

Godnatt ♥






Kommentarer
Postat av: Merika

Knäppjök, det är jag som har tagit bilden:P

Jag ska försöka att inte äta Bagels eller kanske precis innan jag åker hem. haha. Hoppas du får en underbar dag i NY!

2010-02-20 @ 15:17:32
URL: http://emmamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0