Ge Mig Godis!

Jag sitter här otroligt sötsugen, jag har redan ätit upp alla mina Twix och alla Pringels chipsen. Eftersom familjen är så nyttiga och hälsosamma som de är så har de inget godis hemma, inget alls. (Vilket är bra annars kommer jag nog gå upp minst 10 kg som Tobbe tror). Det enda i närheten av sött som jag kunde hitta var en yoghurt. En vanilj yoghurt i en risifrutti förpackning med honung på sidan. Vilken kap!, tänkte jag. Tyvärr var yoghurten inte den godaste (typ gekisk yghurt), så smart som jag var så ville jag hela tiden spara honung till nästa sked yoghurt, så jag slapp sitta och äta bara yoghurt. Nu sitter jag här med ingen yoghurt men massa honung kvar, och tyvärr är honungen så sliskigt söt att inte ens jag kan äta bara den. Mission ta bort sötsuget, Incomplete!

Kommentarer
Postat av: tobbe

hahahahah, shit inget godis! Borde finnas arlayoghurt där, såå god! //

2010-02-17 @ 22:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0