Godnatt

kl är kvart i 10 här, och jag ska sova. Är fortfarande lika trött på kvällarna. Imorgon blir första dagen jag ska vara själv med barnen, det ska bli kul : ) Min värdmamma ska iväg på yoga på morgonen, så då blir det fest här hemma! ; )


Imorgon kommer även min counsler, Barbara hit. Jag måste försöka komma på lite frågor till henne, om jag har några? Det måste jag ha... Jo om universitet och college. Lutar mot att det blir ett college på Manhattan, ska försöka komma in på nån kurs där. Vi landade ju mitt i terminen, så får se vad som finns kvar : )
Man kanske ska spendera lite pengar på att läsa nån kurs på Harvard det hade väl vart nåt? :P Jag har hört att det kostar ca 900 dollar, får ju 500 av familjen. Haha jag vet inte om jag orkar vara så ambitiös... Skulle kanske göra det bara för att få en Harvard tröja :P

Haha nu svamlar jag bara, det är alldeles för sent för mig nu. Snart är kl 10 på kvällen här, 4 på morgonen i Sverige, det betyder skypa med min Älskling en kort liten stund.

Avslutar dagen med en bild på mig, Merika och Martina



Hörs imorgon!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0