I'm off

Klarjobbad för dagen : ) skönt det. Allt har gått bra idag, men tyvärr så fortsatte det dåliga vädret så vi har inte vart ute och lekt nåt alls : ( tråkigt, men vädret går ju direkt inte att styra över. Nu ska jag bara ta det lugnt, känner inte för att göra nåt speciellt alls, bara vara här.

Imorgon jobbar jag också större delen av dagen. Faktiskt skönt, kul att lära sig och komma in i allt. Det blir förhoppningsvis gymnastik med lillen på förmiddan, om det inte är inställt pga vädret. Som det antagligen kommer vara. Men då vill jag nog åka ner en sväng till biblioteket, det kan ju bli kul. Nåt ska vi göra allafall : )

Nu ska jag äta lite frukt (kanske lite chips och godis med) och titta på American Idol som börjar snart.

Ses snart

Tänk va bra om ni kunde vara här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0