Jag och konst

Idag var det en intressant dag, vi var på en konstutställning. Det var en upplevelse... Jag förstår mig ju inte riktigt på konst. En del saker var riktigt fina, andra saker vet jag inte riktigt vad jag ska säga om :P En del saker kunde va typ en låda i playwood ståendes på golvet (?), eller en vit tavla på en vit vägg, en hästsko på golvet (?), ja som jag sa, en del saker var bra underliga... Men det var kul ändå! : ) Kul att se, och uppleva det. Det mest intressanta jag såg var en av vakterna som sprang runt och vaktade konsten, han såg helt seriöst ut som Frankenstein. Jag lovar, han hade klippt en kort liten frammåtkammad lugg, och byxorna sluttade precis under knäna. Och eftersom vi hade barn med oss så nästan jagade han oss för att se till att ingen kände på "konsten". Han blev jätte arg när min jacka bara snuddade på playwood lådan! Hallå, jag skulle kunna använda den där lådan som lunchbord utan att den skulle gå sönder. Men men, dom kanske kände sig coola när dom sprang runt med sina walkie-talkies. Jag tror faktiskt att hälften av personerna som var där var personal :P Men det var god lunch på stället iallafall! Alltid nåt.

När vi kom hem så var jag ledig, och jag har vart hemma hela kvällen. Var ute på en promenad förut, det var skönt att röra på sig lite. Var väl ute och gick en halvtimma sen började det mörkna, så gick jag hem. Haha annars skulle jag nog gå vilse i mörkret.

Nu är det en lugn kväll framför tvn, skönt faktiskt. Jag hoppas att jag får tag på nån som vill åka med mig in till NYC på söndag, hoppas nån är ledig!


Jag när vi var ute och lekte igår, jag ser ut som en svart Michelin gubbe i mina vintriga kläder


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänk om vädret kunde vara så fint här hemma också.. Just nu är de snöstorm i stort sett..:(

Hoppas du har de bra, roligt att läsa vad du har för dig om dagarna..:)



Kram från plast moster..^^ haha

2010-02-20 @ 10:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0