Lördag

Lördag. Andra natten i huset. Allt går bra än så länge, idag har jag fått lära mig hur tvättmaskin och sånt fungerar, dom var stora, väldigt stora. Lika stora som mig typ, alltid ska amerikaner överdriva har man ju hört, och jag börjar faktisk se det nu :P
Sen har vi vart och handlat lite, hämtat här och där och ätit en jätte god italiensk lunch som vi var och köpte i en speciell affär i närheten. Pappan i huset är italienare, så det är bra, det betyder god mat, hoppas jag. Än så länge iallafall. Snart ska vi åka iväg och åka lite pulka, sen tror jag vi får främmande ikväll. Eller så var det imorgon, det märks. Men då skulle iallafall mormorn ta med sig en jätte god tårta, så jag är väldigt nöjd här : )

Lite av mitt rum







Ha en bra dag/kväll <3


Kommentarer
Postat av: Merika

Jag älskar ditt rum! Kan jag inte få det och du får mitt.

2010-02-14 @ 02:42:41
URL: http://emmamerika.blogg.se/
Postat av: tilda

fan vad fint! ( avis)

2010-02-16 @ 12:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0