Nyss hemkommen

Nu sitter jag här i min mysiga NYC tröja. Jag har vart på mitt första cluster meeting. Det var trevligt, jag träffade många au pairer så de va bra : ) Det som var mindre bra var att det var ett träningspass på ett gym. Dom vill väl försöka ragga medlemmar, så vi har gratis tillgång till gym nu i en vecka om vi vill. Haha om vi vill ja.
Vi fick ett träningspass, väldigt jobbigt... Det var som ett bootcamp, cirka en timme. Usch, aldrig igen. Glad att det är över nu : )

Efter passet gick vi till Starbucks och jag åt en god och välförtjänt brownie : D
Jag träffade ett par snälla tyskar, och det var tur att Rosi var där, annars hade det vart tråkigt. Många thailändare också.

Imorgon har jag sovmorgon och jag börjar inte förrens kl 11.30. Måste åka till banken då, måste också komma ihåg att kolla upp vilka kurser jag vill läsa. Innan ALLT blir fullt.

Väntar fortfarande på de sista bilderna från NYC från Rosi, min kamer dog när vi kom upp i Empire State Building, ha ha kul. Så snart får jag dom och då blir det en fortsättning på det inlägget. Massa massa fina bilder :D

Nu är det sängen som gäller. Jag har en misstanke om jag kommer vara handikappad imorgon från all träningsvärk, så det är nog bäst att försöka vila upp sig :P


En bild från min promenad


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0