Onsdag

Nu är jag klarjobbad för dagen och sitter i min pyjamas. Dagen började kl 9, då blev det lite lek sen så åkte vi bort till gymnastiken. Det var ett kul ställe, man kan åka dit på olika klasser men man kan också bara åka och leka så det är bra att veta att det finns. Det var som ett liten Busfarbriken, och jag fick äran att klättra efter en pigg liten tvååring i alla höga ställningar : ) Det gick bra, träningsvärken är ännu värre idag, och jag tror knappast den kommer vara bättre imorgon :P.

Efter gymnastiken åkte vi hem och jag åkte till mataffären och handlade lite saker som behövdes hem. Jag åkte till en ny affär i en stad här brevid, och jag fick vägbeskrivningen ritad på en servett, men det gick bra. Ganska bra iallafall! Jag kom dit och hittade hem efter ett par omvägar :P

Och idag har jag vart duktig och vart på banken, så nu har jag äntligen öppnat mitt konto. En sak mindre att göra. Imorgon blir det nog att åka och fixa mitt social security number. Och ta tag i mina kurser!
Efter bank och så var det lite lektime och sen middag. Tacos :D Gott Gott Gott

Imorgon börjar jag inte förren kl 2, så då blir det sovmorgon : ) Skönt!

Nu ska jag kolla runt bland lite kurser som finns...

Ses snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0