Sen kväll

Nu har jag precis slutat, kl är lite över 10 här. Det är inte sent men jag är ändå såå trött. Det var som när vi var på bion The lightning thief, jag somnade flera gånger då. Inte bra att somna under en barnbio, alla barn är vakna och där ligger jag :P
Mina värdföräldrar har vart iväg på middag och bio, och jag har vart hemma med barnen. Allt har gått bra, skönt att jag börjar komma in i rutinerna här : )
Vi har lekt, badat och nattat den minsta, sen har vi kollat på film. Även kört ett par maskiner tvätt och såklart ätit lite godis. Den yngsta tjejen gillar choklad lika mycket som jag, så vi är en perfek matchning : ).

Tidigare i dag kom Barbara hit och hade ännu mer information med sig. Det är verkligen tusen saker man ska veta och komma ihåg, det är inte bara att åka hit och ha det bra :P Jag har en hel byrålåda full med papper jag måste läsa igenom. Jag fick massor av information om college och så, jag måste ta tag i det så snart som möjligt, innan alla kurser blir fulla.
Andra saker jag måste göra är att skaffa ett social security number, och öppna ett bankkonto. Jag var nere på banken idag och skulle fixa det men det fattades en lapp från au pair in America, så jag måste tillbaka dit imorrn eller på måndag, sen är det klart. Jag var även och handlae lite förut, godis igen, inte bra...

Jaha, morgondagen då.. Jo då ska vi iväg till ett muséum som ligger ca 40 minuter härifrån. Har ingen aning om vad det handlar om, men det märks ju imorgon. Det lät roligt iallafall : ) En skön morgon, jag börjar kl 9. Hoppas på ännu bättre väder imorgon! Jag vill ha mycket sol, och 5 grader varmt som idag.


Nu är det sovdags! Godnatt : )



En bild på en av de många många flaggorna som finns överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0