Torsdag

Sitter och äter en god frukost bestående av bagels med Philadephia ost, té och skivade stora plommon. Det finns alltid massa god frukt här, det är så gott : ) Jag tog sovmorgon till halv 9 idag, och det var skönt. Det är det länsta jag har sovit sen jag kom hit. Huset var tomt förutom Marina som är här och städar.
Vet faktiskt inte var nån är :P Fick sms om att en av flickorna komemr hem lite tidigare pga av "snowday", haha det väntas snö och då skickar dom hem barnen från skolorna.

Igår pratade jag med en ny tjej från Tyskland, Julia och vi har bestämt att vi ska hitta på nåt på söndag. Antingen NYC eller åka till White Plains och shoppa. Jag måste iallafall köpa ett par nya skor, som jag inte får skoskav av. Sen behöver jag ett par träningsskor.

Idag börjar jag jobba kl 2 sen jobbar jag till 8 ikväll. Vädret är forfarande inte det bästa, det regnar och den lilla snön som finns håller på att smälta så det är blött ute, väldigt blött. Men jag hoppas vi kan vara ute en stund och leka, annars kanske vi kan åka till biblioteket : ) Får se...

Ha en bra dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0