Vår

Idag har vart en lugn dag. Jag började vid 9, lekte lite, och gjorde lite små saker. Sen runt halv 11 så åkte alla från huset och kom inte hem förren kl 12. Jag tvättade lite, försökte plocka lite här och var. Sen så gav jag lillen lunch, och sen var det dags för han att sova middag. Sen gav jag flickorna lunch, sen blev kl 2 och det betydde ledigt för mig. Nu har jag smsat lite med Rosi, ska träffa henne ikväll, kul : ) Och imorgon blir det NYC med henne. Haha hoppas hon inte bangar, hon lät lite fundersam sär jag sa att jag aldrig har åkt in dit med tåg förut. Hon har aldrig vart där heller, men det ska nog gå.


Det är jätte härligt väder ute nu, så skönt. Det känns som om våren är på väg! : ) Jag ska ut på en liten promenad, jag måste verkligen börja röra på mig mer. Jag förstår varför många amerikaner är så feta, det finns mycket gott här och allt lockar! Det var som igår, vi stannade vid Donkin Donuts, även dom smakade väldigt gott fast jag inte är ett jätte fan av munkar.
Min värdmamma är så snäll, hon har köpt hem brownies : ) Det var väldigt goda. För goda faktiskt... Dom kommer bli farliga :P

Nu är det dags för en promenad : )

Hej då!

En slingrig väg här i närheten, blir nog den jag tar min promenad på



Kommentarer
Postat av: TILDA

GUMMANN<3!, Jag blir helt taggad av att läsa din blogg. :D Nu är vi båda aupairer, så skönt. Du vet att jag kommer i oktober och hälsar på dig <3

2010-02-20 @ 21:55:10
URL: http://TildaForsgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0