Class

Imorgon börjar min första klass inne på Manhattan. Det känns lite sådär, känner inte alls för att göra det nu, men förhoppningsvis kommer det bli kul. Annars är det bara 3 söndagar, (långa söndagar) och en helg, så det blir nog bra ändå. Läraren har redan skickat ut mail till alla, hon började mailet med Greetings all och gav oss en läxa. Innan kursen ens har startat?! Men men, alla har väl sina sätt.

Annars är det inte mycket annat nytt. Jag var på en yoga klass igår, men den vanliga läraren var sjuk så det var en stand-in. En gammal, skäggig gubbe som lärde ut chi gong istället för yoga. Så nu har jag provat det med och det gör jag inte igen. Mitt i lektionen skulle vi para ihop oss två och två, och kupa våra händer ovanför den andras och känna energin. (?) Jag kände ingen energi jag inte...

Nu ska jag läsa lite och sen försöka sova. Imorgon är det lektion från 10 till 4 som gäller så det gäller att vara på topp. Eller inte...

På Tisdag kommer solen tillbaka så då blir det poolen igen : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0