Ingenting

Idag har jag knappt gjort nånting. De har vart skönt :P Jag började med en skön sovmorgon och sen blev det inte mycket förrens jag åkte till gymmet på eftermiddan. Där sprang jag 5 kilometer och körde lite maskiner. Imorgon har jag sovmorgon och börjar först kl 2, men jag ska inte sova. Jag ska upp kl halv 7 och gå på min första yoga klass : / Haha, vi får se hur det går. Den är bara en timme så jag ska nog överleva.

Nu ska jag prata med min älskling och sen ska jag läsa lite och sova.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ludvig ;)

Din farbror ( min pappa) har gått och blivit tv-kändis, du får ta en titt på våran upplevelse ;)



http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/varmland?videoId=1.1670330

2010-06-08 @ 23:07:11
Postat av: Ludvig ;)

Morbror, tänkte på att ann-sofie är min faster ;)

2010-06-08 @ 23:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0