Måndag

Idag har jag jobbat mellan kvart i 8 till 6, så det har vart en lång dag. Vädret är fortfarande varmt, säkert 25 grader, fuktigt men mulet. Så det är lite trist, men det ska bli bättre imorgon.

I söndags var jag ju på min första Washington lektion och det var faktiskt kul : ) Jag hade tur och träffade en tjej från Österrike redan på Grand Central så vi åkte dit tillsammans. När vi väl var där så träffade vi en jätte trevlig tjej från Kina, hon hade jätte bra engelska (tur det, annars hade det aldrig gått) och det var faktiskt intressant att prata med henne. Hon var (såklart) ensambarn på grund av 1 barns principen därborta och blev väldigt chockad när jag sa hur många syskon jag har :P Haha. Det var kul att prata med nån som vet och jag har faktiskt blivit lite mer intresserad av den delen av Asien. Läraren var rolig och bra, och även fast vi inte gjorde allt för mycket arbete så var det skönt att använda hjärnan igen.

Annat som har hänt är att det är bokat och klart, Sammy kommer den 9e Juli och då har jag semster i 10 dagar. Så först blir det Washington 3-5 Juli, National dagen :D



Sen Miami med min älskling.



Sen åker jag till Hamptons i en vecka med familjen, i slutet av Juli.



En vecka efter vi kommer hem flyger vi till San Francisco



och vidare till Carmel, vi stannar till den 30 augusti



och en vecka efter det börjar tjejerna skolan och sommaren är slut.

Skönt med lite planer här framöver : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0