Svensk helg :D


Underbart. Så sammanfattar jag den här helgen. Vi har gjort massor av roligt och bara njutit. Det är väldigt skönt att prata svenska hela dagarna och jag är faktiskt lite hes nu för jag har pratat så mycket :P

Lunch efter en hel dag i solen



Ormar i Battery Park, jag var tvungen att testa : )







Fin utsikt över Manhattan från Frihetsgudinnan



Vilken spänst! :P






Jag har haft en jätte bra helg med Merika. Vi har gått Manhattan ner och upp och mina fötter värker nu. Vädret har vart helt otroligt. Varmt som bara den hela helgen och soligt hela dagarna : ) Skönt att träffa en tjej i min smak :D


Kommentarer
Postat av: Merikas Mamma.

Så roligt att höra att ni har haft en bra helg. :)

2010-06-01 @ 11:50:36
Postat av: Merikas Mamma.

Så roligt att höra att ni har haft en bra helg

2010-06-01 @ 11:51:59
Postat av: Tobbe

Nej hur vågar du?

2010-06-01 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0