Tisdag

Här flyter allt på som vanligt. Eller lugnare än vanligt faktiskt eftersom tejejerna är på camp. Det är bara jag och August och vi spenderar våra dagar i poolen eller i parken. Skönt att kunna vara mer självständig och inte behöva passa tider att komma hem till, vi lunchar ute med, så vi är bara hemma när det är dags för att sova.

Över 30 grader i skuggan har det vart nu de sista dagarna och helgen ska det bli lite svalare här i NY. Däremot i Washington DC (där jag ska va) ska det blir ännu varmare! :P Vi åker lördag morgon. Jag ska antagligen sova över hos Claire (Australien) på fredag eftersom hon bor i White Pains där bussen går från. Och jag hoppas hon kan klippa mitt hår då : ) Vi pratade lite om det i söndags, och hon klipper sig själv och sina kompisar och så då det ska nog blir bra! Haha, spara pengar inför Miami!




Kommentarer
Postat av: Merika

Haha, det är smart om du låter någon som du känner klippa dit hår för då kan du säga hur du vill ha det och du kan ta lite i taget och kolla om det är bra.

2010-06-30 @ 04:21:06
URL: http://emmamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0