Tisdag

Idag har vart en bra dag, jobbat nästan hela dan och på kvällen nu åkte vi och åt på en jätte fin mexikansk resturang. Gott gott var det : ) Jag åt massor, jag vet inte hur många förätter och huvudrätter det beställdes in så det var bara att hugga in. Efter all mat serverades det äppel sockervadd, lite kul tycker jag.

Sen så blev det en snabb tripp till gymmet. Vädret har varit lika fint idag och ska antagligen vara det imorgon också.  86% luftfuktighet, det känns. Willa och en kompis ska ha pool party och dom har bjudit in massor av tjejer så regn passar inte imorgon.

På fredag är det Midsommar firande nere vid Battery Park inne i NYC, där ska det severas svensk mat och vara svensk musik. Jag vill jätte gärna gå men tyvärr så jobbar jag : /.
Det är även firande på en nattklubb senare på kvällen, funderar faktiskt på att gå. Det skulle vara kul att träffa lite svenskar : )

Nej, nu är det dags att hoppa in i pyjamasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0