Två av tre

Sådär, nu är den andra lektionen avslutad och den sista är på söndag. Skönt : ) Ännu en sak avklarad. Idag var vi på Metropolitan Museum of Art, min andra gång där. Skolan ligger nere i downtown och museét ligger uppe på 86th steet så vi tog tunnelbanan upp. Varmt, varmt varmt. Det har nog vart 35 grader idag, inte så mycket sol men SÅ varmt.



Jag är nästan lite rädd för hur varmt det kommer vara i Miami i mitten av Juli : / Då kan man iallafall ligga och skvalpa i havet, så det överlever man nog ; )

Förresten så såg jag en råtta inne i tunnelbanan idag, den var stor och äcklig. En riktig mördarråtta. Träffade även en ny trevlig tjej, Claire från Australien. Jätte kul att prata med henne, verkligen allt är tvärtom i Australien. Dit måste jag åka snart, synd bara att det ska vara så dyrt. Hon gav mig lite bra tips på backpacking ställen iallafall så det är ju bra : ) Hon bor 15 minuter från mig och en kompis till henne är den engelska tjejen som jag delade rum med på orientation. Så det är kul, vi tog samma tåg hem så vi hade bra med tid att prata.


Jag såg den här annonsen genom rutan när vi åkte tåg, Haha jag tycker den är väldigt rolig och jag vet inte hur långe jag skrattade










Kommentarer
Postat av: Merika

den annonsen såg du med mig med.. Jag älskar den.. den är dödsskönt! Glad för din skull att du träffar nya människor!

2010-06-21 @ 05:30:16
URL: http://emmamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0