Yoga och Jogging

Yogan var, intressant : ). Den var faktikt kul och jag ska försöka gå så ofta som möjligt. Den var en timme och man blir inte trött eller anfådd av det, jag blev inte trött i musklerna men ändå darrade mina ben och armar efter 40 minuter. Man håller ju poser där man använder muskler som man kanske inte använder annars. Och trött i lederna, svårt att förklara. I början när vi värmde upp hörde man hur det knakade om allas ben och armar : P




Dagen efter kände jag mig som om jag blivit påkörd av en lastbil. Haha, nästan iallafall. Jag hade liksom ingen tydlig träningsvärk nånstans utan jag hade ont i hela kroppen, överallt. Det kände som om jag hade influensa, det är vanligt sa Brenda och nu har jag läst lite mer om det och det är ganska vanligt att man faktiskt blir sjuk, på riktig efter första gången. Det är ganska konstigt, eller intressant faktiskt att det har sån påverkan på hela kroppen. Nästa gång jag ska gå är imorgon : ) Ser fram emot det. Det andra jag har gjort på gymmet är att springa på bandet. 2 mil på 4 dagar, det är ganska skönt men SÅ långtråkigt. Men men det är nog bra för kroppen.


Annars har jag inte gjort så mycket på min fritid, man hinner inte så mycket annat och vädret har vart dåligt här de sista dagarna. En månad kvar till min älskling kommer hit från Sverige. 10 dagars semester ska bli skönt : )


Nej, nu ska jag göra nåt vettigare. Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Mormor Sol-Britt

Låter lysande att du tränar. Nyss hemkommen efter skolavslutning.Lovisa o Johan var jättesöta,och dem sjöng av hjärtans lust.Lovisa saknar dig mycket talade hon om för mig när vi åt skolavslutningstårta.

2010-06-11 @ 09:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0