25e, veckorna går fort

Jag börjar 1.30 idag : ) Skönt. Hade så lång sovmorgon jag kunde innan städerskorna kom, alltså inte så lång : /. Men sova kan man göra en annan gång :P Idag ska Brenda försöka hitta en ny telefon till mig, skönt att får tillbaka mitt gamla nummer, och får en telefon man förstår sig på. Nu har jag Tessas och det tar en kvart för mig att skriva ett sms.

Igår jobbade jag hela dagen, nu har det fina vädret kommit tillbaka så vi var i parken och hade kul : ) Skönt att komma ut. Träffade en tjej där som bor här på vår gata, Fernanda, från brasilien. Hon är jätte trevlig, hon frågade om jag ville följa med till Vaxmuseet nu på söndag. Jag har ju pratat om att jag vill det, så det var ju kul : ) Jag är ledig nu på söndag, men det är "Passover", någon judisk helgdag som familjen firar så jag kanske borde stanna hemma och vara med på det istället... Sen så flyger vi tidigt på måndag morgon till San Fransisco så det är nog en bra idé att vara utvilad. Får se hur det blir.

Skulle faktisk vara bra att hålla sig bort från NYC, alltid när jag är där går det åt så mycket pengar. Konstigt det där...

Det börjar närma sig :D Snart är det den 8e april, Yay!!!

Hörs sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0