Brazil Brazil Brazil

Nu sitter jag i min pyjamas, kom just hem från en fika med Rosi, och en ny tjej, men jag kommer inte ihåg vad hon hette :P Jag är sämst på att komma ihåg namn. Men hon var jätte trevlig iallafall : ) Hon var med från Brasilien, det kryllar av dom här :P Överallt
Blir nog att åka med dom två till NYC på söndag, det är ju som B säger, jag måste ta vara på tillfället att åka dit, det är inte alla som bara kan ta en kort tågtur och se NYC : ) Vill åka upp i Rocefeller center och titta.

Imorgon börjar jag jobba halv 9, funderar på att ta lillen till biblioteket och spendera lite tid där. Varje dag är det lässtund, och sen så kan det ju alltid vara kul att bara åka ut på en liten utflykt : )

Nu ska jag sova, är så trött på mornarna när jag vaknar så jag måste verkligen lägga mig ännu tidigare. Tror det beror på den här förkylningen jag fortfarande har. Mina bihålor börjar göra ont, och jag vill verkligen inte behöva åka till sjukhuset här. Då kommer jag säkert dras med räkningar hela året ut..
Hoppas bara på att inte bli värre : )

Hörs imorrn!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0