Empire State Building och Central Park

Första gången jag och Rosi åkte till NYC så dog ju min kamera uppe i Empire State Building. Som tur var så hade ju Rosi med sig sin kamera, så jag använde den resten av dagen, jag har nu äntligen hämtat bilderna :D Det är många bilder, men det är för att de alla är så fina. Jag kan inte sluta titta på dom, det var som när vi var däruppe, man tittar och tittar. Man är helt facinerad.


























Chrysler Building



Flatiron Building






Efter Empire så gick vi til Central Park och hälsade på hästarna. Det kostar 40 dollar att åka 20 minuter, svindyrt. Hästarna jobbar från 9 till 5 varje dag i veckan










Ja det var lite av bilderna :P

Kommentarer
Postat av: tobbe

Wow!!

2010-03-10 @ 11:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0