Fredag

Jag har precis rostat en bagel och sitter och dricker nån vitamindryck och hoppas den ska få mig att blir frisk. Precis när förkylningen var på väg att försvinna, så blir jag dålig igen. Jag får fortsätta med mitt té, mina frukter och drycker.

Imorse kl 9 lämnade vi huset och styrde mot NYC. Vi åkte till the Metropolitan Museum of Art. Det var kul och jätte intressant att se, all konst man kan tänka sig finns där. Precis som naturhistoriska museumet så var det här med jätte stort. Verkligen värt att besöka, speciellt om man gillar konst.






Efter muséet så åkte vi till Shick and Shack, som är en fastfood resturang där all mat är organisk och ändå ganska nyttig. Det var nog den godaste hamurgaren jag har ätit, och det var den godaste milkshaken jag druckit. Stället var packat med folk, det förstår jag med tanke på maten. Det låg på upper west side, och på vägen dit åkte vi förbi Seinfelds lägenhet, och även lägenheten där Madonna bode förut. Båda med utsikt över Central Park.

Ikväll är det clustermeeting i Ardsley, jag och Rosi ska åka, hoppas på att det blir kul : ) Jag har hört att det har kommit en ny svensk tjej hit, så jag hoppas på att hon kommer.

Nu dags för att det lugnt innan jag börjar om en halvtimme igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0