Fredag

Idag hade jag en skön dag, jag började kl 2 och jobbade till 8. Vädret lurade mig när jag skulle gå ut och hämta Tessa vid skolbussen, solen lös och det såg varmt och skönt ut men det var iskallt!
Okej, inte iskallt, men kallt var det, vilken besvikelse.

När jag slutade så åkte jag till Target och skulle ta ut några foton vi en fotoframkallningsmaskin, den skulle stänga kl 9, men hade stängt kl 8. Tack för den...

Nu ska jag ha en myskväll framför the office med jordgubbar och vindruvor : )

Imorgon jobbar jag från 9 till 12, sen bär det av in till NYC. Jag måste hitta några finkläder att ha till i påsk, jag har ju inget här, det är så frustrerande!

Kommentarer
Postat av: Ano

"Tvinade" de dig att vara finklädd då?

2011-05-03 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0