Fredag :D

Sitter och äter (som vanligt) lunch vid min dator : ) Idag har vi vart och lekt på Kids U. Jag började jobba kl 9 imorse, och vi började nästan på en gång att klä på oss kläder och packa in oss i den stora bilen. Efter att jag hade kört ett par hundra meter så började bensinlampan lysa. Bra, tänkte jag. Då kan jag åka och tanka, så vet jag hur det fungerar sen. Hehe det var inte så lätt... När jag kom till macken så fanns det fem olika alternativ att välja. Jag ringde B och hon frågade vilket som var det rätt. Hon sa, ta den vanliga, ta regular. Jaha men vilken är det? undrade jag. Hon kom inte ihåg så hon sa bara, tanka den billigaste. Men ändå för att vara säker på att jag inte skulle totalförstöra bilen (om det nu är möjligt) så gick jag in och frågade, 87 är visst regular gas här. Bra att veta till nästa gång. Jag tankade i 20 dollar i siennan och det blev halvtank :P kul det iallafall.

På Kids U idag träffade jag Julia och hennes Owen. Det var kul, vi bestämde att vi ska ses ikväll och hitta på nåt kul.





Självklart så finns flaggan där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0