Hemma efter en biltur

Kom precis hem, har vart på Target, det stänger 10 på kvällarna så det är bra. Hittade vad jag letade efter : )




TADAAAAA

Nya träningsskor : ) 27 dollar, det duger.



Jätte sköna, och jag stog och valde mellan vit och svart, och svart är ju mycket bättre.

Var även en sväng in på en stor matbutik de har brevid och köpte lite gotti gotti



En stor skål med färsk frukt, det är 1,6 lb, vet inte riktikt hur mycket det är, men det är mycket iallafall :P

Nu har jag och roa mig med iallafall : )

Kommentarer
Postat av: Mormor Sol-Britt

Ja,nu är det bara att sätta igång med träning.Du kommer att tycka det är skönt,bra att du tänker så sunt. Gott Gott i skålen.Vi tänker på dig.

2010-03-03 @ 10:43:44
Postat av: Tobbe

NEEEEEJ! Ingen träning här inte, tänk på vårt vad!

2010-03-03 @ 22:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0