Jag är i paradiset



Efter en lång och jobbig flyresa på 6 timmar är vi äntligen framme nu. Vi flög med Virgin America, och det var bra men planet var litet och det hoppade väldigt mycket säkert hela den första timmen.

Vi landade i San Fransisco och tyvärr var vädret sådär. Det är varmt, det är det verkligen men det småregnar lite. Vi började med att äta lunch. Det gjorde vi på en kinarestaurang, det kallas nåt speciellt det vi gjorde och det var att det fanns inga menyer utan servitriserna springer runt och visar upp olika maträtter sen plockar man det man vill : ) Väldigt bra, för då kunde man äta lite av allt ; )





Vi åkte igenom Sand Town, det var verkligen en stad med sand ÖVERALLT




Efter lunchen åkte vi hit till Pebble Beach där dom bor. Underbart! Vilket hus. Jag måste fotografera innan jag åker härifrån.


Utsikten från mitt rum





Nu ska vi snart äta, jag är vrålhungrig. Det enda vi har ätit idag var det på kinarestaurangen. Kl är 5 över fem här nu, fem över 8 i NY alltså. Det kommer bli en tidig kväll idag.



Kommentarer
Postat av: Merika

VILKEN TRÄDGÅRD! Jag är inte din vänner längre!

2010-03-30 @ 03:04:39
URL: http://emmamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0