Learning Across America

Eftersom jag kom hit när alla utbildningar redan hade startat så har det vart svårt, eftersom allt har vart fullt. Men nu tog jag vad som fanns kvar, och jag tror det här kursen blir rolig. Skolan ligger inne på Manhattan, och är en del av Manhattanville College.

Kursen heter Learning across America och jag ska läsa om Washington. Man läser om historia, konst, monument och lite annat. Det är bara 3 söndagar, och sen en weekend då man åker till Washington och ser och gör allt man läst om : )
Kul att vi ska åka mellan den 3e och 5e Juli, vi kommer fira nationaldagen där, och det är den bästa platsen att vara på då :D

Jag kommer få 3 credits och 40 timmar för den här kursen, alltså hälften av vad jag behöver efter mitt år. Sen i höst ska jag läsa nåt annat lite mer seriöst som man faktiskt kan ha nytta av senare i livet :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0