Lördag 20e

NYC eller inte?

Jag slutar kl 5 idag, funderar på om jag ska ta tåget in eller inte... Jag måste hitta en jacka, kanske ska försöka göra det ikväll. Eller så träffar jag några tjejer och stannar här och går på bio eller nåt annat kul. Eller bara vara hemma och ta det lungt... Ta en lång promenad i sommarvädret. Lika varmt idag. 72 f. Det är 22 grader.
Hmm känns ändå som om jag behöver lite lugn och ro. Det återstår att se hur det blir.


Tack för fina kommentarer, det är jätte kul att läsa hur det är hemma och jag uppskattar dom jätte jätte mycket, även fast jag inte svarar nåt.

Kommentarer
Postat av: Sara

vars i NY bor du? :)

2010-03-22 @ 00:02:06
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0