Lunch

Hemma från Kids U, hittade dit och hem igen : ) Åkte imorse runt nio, vi har lekt gått på gymnastikklass och musikklass. Sen åt vi lite mellanmål, sen var det dags att åka hem. Jag slutade kl halv 12, har rast nu till kl kvart i tre. Var tvungen att åka ner till banken och skriva på ett till papper och fylla i min svenska adress.
Haha när han kollade i mitt pass och skulle skriva ner mit namn frågade han; Är Stockholm ditt efternamn?
Hehe jag hade lite svårt att hålla mig för skratt :P

Nu ska jag äta lite lunch och bara ta det lugnt. Är ännu mer förkyld nu, har vart det sen jag kom. B köpte hem ett te som är bra att dricka när man är sjuk, så nu ska jag se om det fungerar : )

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0