NYC Söndag

Idag var det, som väntat ett blött New York. Ingen ville åka in med mig på grund av allt regn :P Så jag fick åka själv. Jag ville får tag på en vårjacka, det börjar verkligen bli tid för det. Jag letade överallt, men jag hittade ingen. Jag vet inte riktigt vad jag är ute efter så det var nog därför...


Såklart så hittade jag massa annat, man kan inte låta bli att handla när det är så billigt. Sen så behöver jag ju faktiskt också lite baskläder eftersom allt jag kom hit med var en resväska kläder, och det räcker inte långt.

Jag hittade två par jeans och en t-shirt inne på forever 21. Tillsammans betalade jag 34 dollar som är 252 svenska kronor.






Jag hittade en ny bra butik idag, Strawberry heter den, ligger på 34th street som forever 21 så det var nära och bra ; )
Här hittade jag en kjol och en skön vardagströja.






Sen gick jag till det svenska caféet, Fika espresso house som pappa och Terese har tipsat om. Det fanns hallongrottor, sillmackor och massa annat gott. Det var två svenskar som jobbade där, så det var kul att prata lite svenska : ) Jag köpte med mig hallongrottor hem till familjen så dom ska äta det nu ikväll. Får se vad de tycker om dom : )



Nu sitter jag här med en ny påse vindruvor och funderar på attt gå ut på en promenad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0