Onsdag

Klockan 8.30 imorse började jag jobba. Jag och August packade in oss i bilen och åkte mot Kids U kl 9, hans klass börjar kl 10.10 så vi hade nog med tid att leka. Mycket barn överallt, skönt att A ändå leker så bra själv, man måste inte klättra efter honom hela tiden  :P
Efter gymnastikklassen så åkte vi hem och åt lunch, mac and cheese till August, men grönsaker och kyckling till självklart, så det inte är allt för onyttigt. Usch, jag förstår inte hur dom kan gilla det, det är så äckligt. Makaroner i en blaskig "cheddar" sås. Samma sak folk som köper pommes frites och har ost som dipp...

Efter lunchen var jag ledig och åkte och köpte lunch, sushi idag igen : ) och min fruktskål. Sen var det dags för mig och August att hämta Willa kl 3 från skolan, åka med henne till biblioteket så hon kunde plugga lite och sen iväg på teaterklass. Nu på kvällen har vi vart ute och lekt och ätit mat och nu har jag slutat : )

Dags att hoppa in i pyjamasen och kolla på nån bra serie.

Kommentarer
Postat av: "moster" Lena

Hello Sandra!

Jag är sjuk, jätteförkyld, hostar, ingen feber och supersensuell röst... Var ledig när Adrian hade lovdag i måndags och jag har varit hemma sen i tisdags. Sitter och slötittar på världscupfinalen i alpint och kollar surfar/din blogg. Anja blev 3:a i störtloppet igår, sämre idag. Kollade dina kakor och jag kontrar med mjuk citronkaka med silverkulor på. Rekommenderar kokaihop.se, gratis, men du måste vara medlem för att se recepten.. Adrian kör sin bandy, men den säsongen är snart slut och då börjar fotbollen, bra att han rör på sig, föräldramatch på söndag. Ludvig och Håkan kör sin fotboll (nu ramlade Lindsey Vonn i storslalomen), de har fått träningsmatchtid kl 8 på söndag morgon och har svårt att få till motståndare... Nästa vecka skall jag till Stockholm några dagar med jobbet, annars är jag mest trött på snön. Vi har nog drygt en meter framför köksfönstret efter skottning av kökstaket och på gräsmattan är det säkert 70 cm, tur att man inte kastade bort några pengar på snösemester iår.... Och jag har hamnat i stickträsket. 5 par Lovikkavantar och några i tunnare garn, samt en påbörjad (virkad)OS-mössa till Ludvig. Andra färgställningar dock, det gå inte att uppbringa gult och blått garn i Sverige. Nej, nu är det dags för glasyr på kakan, ha det bra! Lena

2010-03-11 @ 09:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0