Packar!

Usch jag hatar att packa. Man vet aldrig vad man glömmer kvar och behöver ha med sig. Det jag har lagt ner nu får duga. Jag har ju på mig kläder när jag åker så i värsta fall får jag väl bo i dom i en vecka :P





Igår var jag ju inne i NYC och jag hittade en fin blus som jag kan ha idag eller på påsk.



Idag är det ju Passover, en helgdag för judendomen. Det ska bli intressant att se hur det blir. Först trodde jag det bara var en familjemiddag som man hade, nu har jag fått veta att det är lite mer komplicerat... Man äter olika saker som representerar händelser och så. Droppar rött vin på tallriken som ska föreställa blod (!) haha.

Brenda berättade igår att alla kommer få en text som de ska läsa högt.
Du kommer få läsa högt på engelska, det är väl inget problem, sa Brenda. Självklart inte, sa jag. Det är ju enkelt.

Ja, men det är också lite hebreiska, sa hon.

Kul! Haha det får vi se hur det går. Det kommer iallafall bli en ny och intressant upplevelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0