Skön Tisdag

Jag började dagen kl halv nio, så det blev en skön sovmorgon : ) Jag tog toyotan och körde runt lite, så nu har jag kört alla tre bilar så det är bra. Toyota Sienna är det tror jag, den var väldigt lättkörd så det var bra. Haha den här förstod jag iallafall hur man fick igång. Häromdagen när jag kom från tåget så fick jag inte igång saaben :P
Jag satte i nyckeln och försökte starta och inget hände, jag satt säkert där i 10 minuter och försökte trycka på olika knappar och göra olika saker men inget hände. Funderade även på att ringa Sammy och fråga han vad som kunde vara fel. Precis innan jag gav upp och var på väg att ringa Brenda så kom jag på det. Man var tvungen att ha 1ans växel i för att starta bilen. Jag vet inte om det är jätte vanligt men det var nytt för mig iallafall : )

Idag åkte jag till Mount Kisco, stannade i en outlet butik och hittade ett par byxor att träna i.

12,99 dollar



Letade efter ett par träningsskor, men jag tyckte 34 dollar var för mycket :P Så jag ska kolla vidare. Man blir så snål här när man vet att det kan finnas lite billigare på andra ställen.

Dagen har gått bra, var ute på en promenad med lillen i vagnen och försökte gå in mina skor, lekte lite och gick in sen. Vi har ritat, gjort stämplar och lekt lite till. Vädret har varit lite sådär de sista dagarna, ingen sol knappt : ( så nu hoppas jag verkligen på bättre väder!

Fick reda på att social security kontoret ligger i White Plains så nåt sånt blev det inte idag heller.

Nu ska jag träffa Rosi snart, om hon har slutat och inte jobbar sen kväll. Ska ta bilen och köra till Pleasantville och försöka hitta till Kids U, gymnastiken vi ska till imorgon : )

Hörs sen! : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0