Torsdag

Igår tog jag det mst lugnt, jag och August var i parken, biblioteket och i mataffären. Vi åket till en speciell mataffär som har dom där matvagnarna med en bil på, så barnet kan sitta iden och åka. Vilken bra idé, tänkte jag.
Dåligt besult, märkte jag efter ett tag. Man skulle ha behövt ett speciellt körkort för att köra dom där, helt omöjliga och jag vet inte hur många gånger jag höll på att välta ner hela stora hyllor. Det slutade med att jag backade genom hela affären, det var det lättaste.

Efter vi hade handlat åkte vi en snabbis till Leonard park för att äta ett litet snack

Snön börjar försvinna och fåglarna kommer fram




Kvällen blev lugn, och det var bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0