Underbart

Vi kom precis hem efter en promenad efter maten. Åh det är så fint här. Vi tog bilen en liten bit till en liten promenad längst vattnet. Solen höll precis på att gå ner, jag tog massor av kort. Det är så underbart och det är så skönt att se efter en lång vinter : )

En del av huset





En FIN bil















Det är så svårt att fånga allt på bild, det här är inte ens i närheten av hur fint det faktiskt är. Sen jag kom till USA har jag flera gånger tänkt att jag vill spara ett ögonblick precis som det är. Det man ser, lukter, ljud och vad man känner och spara allt i en liten låda som man kan öppna när man vill. Det vore väl nåt?


Kommentarer
Postat av: Merika

I really hate you right now! I am so jealous!

2010-03-30 @ 06:01:54
URL: http://emmamerika.blogg.se/
Postat av: Mormor Sol-Britt

Jag tror dig,underbart att läsa dina komentarer. Vi är så stolta över dig.Njut så mycket du kan.

2010-03-30 @ 14:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0