Tisdag

Promenaden imorse var skön : ) Jag var ute i en timme, och nu är våren här. Det märks, och det är så kul.





Efter promenaden åkte jag till affären för att köpa lite frukt och fick också med mig lunch hem. Sushi :D
Dom gjorde maten medans man tittade på, och det var supergott. Till efterrätt blev det frukt : ) A&P heter affären och allt är jätte fräscht och gott






Jag började jobba kl 2.30, och då sov lillen och dom andra var i skolan så jag städade undan på detras rum och vek tvätt. Sen kom W hem med en kompis, och det var dags att fixa lunch till dom. Sen hämtade dom Tessa vid buss stoppet, eftersom Augie fortfarande sov. Tessa satte sig på en gång med läxorna, sen vaknade lillen. Och så kom B hem, och jag och Augie åkte till ett barngym/lekplats inomhus. Det ligger bara 5 minuter härifrån och vad det heter har jag glömt :P Det var iallafall jätte kul där, och det är bra att ha ännu ett ställe som man kan gå till : )







Nu har jag precis ätit mat och slutat, jag hoppas på att jag kan åka till Rosi och hämta mina bilder på Empire State Buildning. Alla bilder finns ju på hennes kamera och jag vill verkligen ha dom nu : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0