Yay

Min nya telefon : ) Samma som förut men hel svart



Den här får jag inte tappa bort...

Sen ska jag betala den. B ville inte det, men jag sa att jag ska och vill det, det var ju jag som tappa den andra så det är inte mer än rätt. Okej, vi kan dela på det, sa hon.
Fortsatte att dividera med henne, och efter ett tag så fick jag betala. Jag kan dra 10 dollar från din lön i veckan, sa hon. Åh hon är ju bara för snäll, tur så har jag ju sparat undan pengar till kamera, så jag har ju pengar. Om hon nu kommer ta emot det... Nu är hon för snäll, jag vill ju betala, det är ju lättare att göra det på en gång bara. Får se om ja kan smyga till henne lite pengar nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0