100 dagar

Idag har jag vart här i 100 dagar. Om cirka en månad är det 200 dagar kvar. Fråga mig inte hur jag vet detta, jag har väl ibland kanske haft lite för lite att göra :P Det är konstigt att tänka på det, att jag snart nästan har vart här halva tiden. Just nu en tredjedel nästan. Det går fort och jag tror att sommaren kommer gå ännu snabbare.
Lite har jag iallafall hunnit med : )

Orientation Stamsford Feb.


Varma dagar i Mars i parken



Bio



























Haha, Nu orkar jag inte mer :P Jag har för mycket bilder alltså...

Kommentarer
Postat av: Mormor Sol-Britt o Morfar k-g

Ja, tänk vad tiden går fort.Och vad du får uppleva,vi tänker och pratar om dig varje dag.Vi önskar dig en skön pingst om ni nu har en sådan helg i Ameri"ka.Må så gott Lilla gumman.

2010-05-20 @ 09:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0