Beachen

86 fahrenheit, 30 grader varmt : ) Stranden var jätte fin, vit sand och saltvatten. Jag blev faktiskt imponerad, jag visste inte att det fanns så fina stränder här. Men det är ju inte så konstigt, kusten är ju inte långt härifrån. 35 minuter tog det att åka med bil.


Bildbevis, jag badade : ) Det var svinkallt!









Efter stranden åkte vi till brasiliansk restaurang, Juliana, Fernanda och Rosiana är ju alla tre från Brasilien så dom ville visa mig lite "riktig" mat.



Skön dag, måste göras om snart : )

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad härligt det ser ut!

2010-05-02 @ 09:45:23
URL: http://karlssonida.blogg.se/
Postat av: Mormor Sol-Britt

Menar du att det är bättre än sommarstugan? Nej det tror jag inte på.

2010-05-03 @ 14:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0