Lördag?

Japp det är det. Redan?, är vad jag tänker.

Idag har jag jobbat halva dagen och efter det åkte vi alla till Genes bror, hans dotter konfirmerades idag, så det var fest där och jag blev medbjuden : ). Det var jätte kul och alla var jätte trevliga, mina öron blöder nästan, så högljutt var det! Typiskt ameriakanskt men de gillade jag : ) Så nu tror jag att jag har träffat nästan alla i den här släkten :P

Imorgon är en ny dag, den börjar med brunch inne på Manhattan eftersom det är Morsdag. Bs syster har precis fått sin nya au pair, Franny från Frankrike så hon ska också med imorgon. Kul, antagligen så ska vi se lite manhattan efter brunchen : )

Det är så det ligger till nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0