Saturday night

Dålig uppdatering, jag måste bli bättre. Här orkar jag ju aldrig sitta när det är fint väder eller när man är duktig och tränar på kvällarna :P

De senaste dagarna har vart fina och dom har spenderats på karneval och i parken.


Min sysselsättning, ligga och slappa i gräset och ta egobilder




Karnevalen vi var på påminde lite om Malmamarken, så nu har jag ju gjort den i år :P





Jag fick sockervadd : )



Cligg Hanger, den och radiobilarna var det enda jag åkte. Det var roooligt



Jaha, annat orkar jag inte skriva. Imorgon blir det nyc, vad som ska göras återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Va åkte du Cliffhanger? WOW!

2010-05-19 @ 23:28:31
Postat av: lovisa

kul kul!!

2010-05-22 @ 14:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0