Usch

Igår hade jag en fästing :( Den hade bitit sig fast i låret, usch jag ryser bara jag tänker på det. Och idag hade jag en som var på väg att bita sig fast. Och självklart är det deer ticks, pytte pytte små fästingar och det är dom man får lyme disease av. Jag har läst lite om det är jag tror lyme disease är samma sak som borrelia. Aldrig sett en sån liten fästing förut, dom är ännu svårare att upptäcka så det känns ju bra. Usch nu vill jag inte ens gå ut, gräset här utanför är för långt och det är därifrån jag fått fästingarna båda gångerna. Blä nu stanar jag inne.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Två tävlingar i bloggen :D Kika in!

2010-05-27 @ 21:42:39
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0