Avslutningsmiddag!

I fredags hade vi avslutningsmiddag, eller fest snarare för mig! Hela Team Sweden var där ♥ och vi hade kul!!!
Kan ju sammafatta kvällen lite:

  • Stressig arbetsdag
  • Stinha hämtade upp mig och vi åkte och handlade mat, Tacos blev det!
  • Hem och göra iordning oss hemma hos Stinha där festen skulle hållas
  • Iväg för att hämta Veronika, fastnar på Stinhas driveway med hennes klena bmw, använder salt, grus, hundmat, granris you name it och efter 30 minuters puttande i partykläder och ett antal skador på knän mm. kommer vi loss! Vi klarar allt! haha det skulle ni ha sett!
  • En åktur till Veronika med svensk musik i högtalarna
  • Tillbaka till Stinha där gästerna väntar
  • Lagar tacos och blandar drinkar
  • Äter
  • Blandar mer drinkar
  • Spelar spel
  • Jelloshots! (veronika klarade av 6½! Imponerande!)
  • Spelar Puket!
  • Mer drinkar!
  • Ringdans runt köksön
  • Screwdrivershots
  • Chips och cookiedough, funkar faktiskt att blanda!
  • Öl-råd för mig
  • Mer dans
  • Haha koreanrädsla
  • Mys med hunden
  • Twister
  • Sen runt 4 låg alla inbäddade, tror jag...
BRA KVÄLL helt enkelt!!


Kommentarer
Postat av: Mormor Sol-Britt

Oj vilka kompisar du har. Vad kul,bara att läsa beskrivningen gör att man har velat varit en liten mus i ett hörn för att kolla på er.

2011-02-14 @ 11:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0