En väska KLAR

Igår började jag äntligen att packa mina saker. Mycket av kläderna och lite skor och jackor har jag nu fyllt en väska med. Jag använde mig av vakuumpåsar så jag fick plats med väldigt mycket, kul var det också :P Väskan vägde först nästan prick 50 pounds som det max får väga, så jag plockade ur lite så nu väger den 47 så jag är på säkra sidan. För övervikt kostar 150 dollar så det slipper jag helst! Nu efter jag packat denna väska så vet jag också att jag kommer behöva köpa en till, så det kommer bli 3 väskor + handbagage med hem! Men hellre det än att behöva bråka med övervikt och så...

Igår var det ju superbowl, finalen i amerikansk fotboll. Applebees passar ju perfekt för det så vi åkte dit på kvällen och åt middag, vi var nog 8 st. Vi kollade inte så mycket på fotbollen med pausunderhållningen var rätt så kul.

Idag har jag jobbat hela dagen och imoron ska jag iväg och luncha med Claire, blir nog sista gången vi ses tror jag. Men det ska bli mysigt ändå! : )

Kommentarer
Postat av: moster Lena

Nu drar det ihop sig Sandra! Jag förstår att det är med blandade känslor som du lämnar USA, jag tror att du har trivts väldigt bra hos din familj. Det har varit jätteroligt att följa din blogg, känns som om di inte är riktigt lika långt bort då. Här aär det ganska lugnt, jag har jobbat kväll-natt denna vecka för en övning i Norrland. Men nu ikväll skulle det bli mer än -25 grader, sä de ställde flygningen. Inte så roligt att skjuta ut sig och hamna i enn snödriva om det är så kallt. I Lidköping har det snöat och är slaskigt och på nyheterna visade de precis trafikkaoset, det har varit värre österut.. Håkan är på jobb-husfest ikväll, han blir nog förvånad när jag ligger i sängen när han kommer hem... Igår kom jag hem 05.. Ha det bra och vi ses snart!

2011-02-10 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0