Update

Fredag - Fanny kom hela vägen från New Jersey och överraskade mig. Jag trodde jag skulle jobba hela dagen men jag hade fel, hon och Brenda hade planerat lite roliga saker för oss. : ) Det blev ridning på världens finaste valack i Katonah, jag fick hoppa! Jag blev överlycklig. På källen blev det middag och bio och sleepover ♥

Lördag - Hade fanny här halva dagen, andra halvan träffade jag Jello-Verre och Linnea för lite mat och sen min sista arbetsdag på kvällen.

Söndag - Broadwayshow, American Idiot med Greenday sångaren, JÄTTEBRA! På kvällen min sista Applebeesmiddag med mina flickor ♥

IDAG -  Packning hela dagen!!! Sötaste Elin kom förbi och lämnade en liten present ♥ TACK till dom som hjälpte mig packa, det gjorde det hela mycket lättare.

Nu är jag klar med packningen, ska göra en sista vägning nu när Stinha kommer snart. Hade precis min sista middag med familjen, TACOSNIGHT! Och jag fick det finaste armbandet som tack ♥ Ett i silver med rubiner, eftersom det är min månadssten.




Kommentarer
Postat av: BeautyByN

Låter kul det! :) Kolla min blogg gärna och skicka en kommentar om vad du tycker! Handlar bl. a. om skönhet, tips m.m.

2011-02-26 @ 00:51:13
URL: http://beautybyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0